کمک در انتخاب کتاب کار
مطلب باران
فراتر از یک وبلاگ
نگارش در تاريخ 19 / 7 / 1392برچسب:, توسط mahdi

 

انتخاب کتاب کار یا کتاب آموزشی خود روش ها و شرایطی دارد اول این مهم است که شما برای کدام مقطع و چه کلاسی کتاب بخواهید اگر در مقاطع پایین تر از دوم دبیرستان هستید باید دنبال کتا کار هایی که دارای تست هستن نباشید مثل میکرو طبقه بندی گاج یا آبی قلم چی یا اکثر کتاب های مبتکرات ونشر الگو و... چون این گونه کتاب ها فقط تست دارند وبه درد دانش آموزان زیر دوم دبیرستان نمی خورد و برایشان کتاب هایی که دارای سوال های تشریحی است خوب .

ولی برای افراد دوم دبیرستان وبه بالا کتاب های تست خوب چون از اون زمان به بعد باید با کتاب های تست آشنا بشوند وبتوانند برای کنکور بخوانند تا در  آن موفق باشند.(و من هم توصیه نمی کنم که کدام انتشارات خوب هستند چون نوعی تبلیغ ایجاد می شود. اگر خواستید در قسمت نظرات بگویید تا من هم پاسخ بدهم)

حالا نوبت می رسد به چگونگی تهیه کتاب کتاب را ما باید به گونه ای تهیه کنیم که بتوانیم آن را ببینیم یعنی حضوری بخریم چون اگر بخواهیم سفارشی یا اینترنتی خرید کنیم ممکن است که اطلاعات کافی از آن نداشته باشیم وبه مشکل بر بخوریم.مگر آن که قبلا آن کتاب را دیده باشیم وبعد آن را تهیه کنیم.

بهترین موقع برای تهیه کتاب مخصوص بچه مدرسه ای ها موقع ای است که مدرسه ها باز می شود و آن ها می توانند به مدرسه بروند وبا روش درس دادن معلمان آشنایی پیدا کنند وبر اساس آن کتاب کار تهیه کنند.

ودر آخر هم تا یادم نرفته بگم که خریدن کتاب هنر نیست چگونگی استفاده از آن مهم است سعی کنید کتابی را که می خرید تا صفحه آخرش بخوانید نه بخاطر پولی که دادید بخاطر افزایش علمتان .

منبع : MATLABBARAN.LOXBLOG.COM.مطلب باران

تهیه و نوشته شده توسط مهدی مشعورا .MAHDI.MASHOORA@YAHOO.COM


22

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: